WEKO3
アイテム
Culturally informed oral participation and corrective feedback practices for Japanese EFL students ― Results and discussion
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/1341
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/1341734d67ab-2a5f-4f3c-8052-20537aebe5b6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
本文 (1.9 MB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-12-23 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Culturally informed oral participation and corrective feedback practices for Japanese EFL students ― Results and discussion | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Hanson-Lynn, Sara
× Hanson-Lynn, Sara |
|||||
書誌情報 |
金城学院大学論集. 人文科学編 en : Treatises and Studies by the Facalty of Kinjo Gakuin University. Studies in Humanities 巻 19, 号 1, p. 39-49, 発行日 2022-09-23 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 金城学院大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18800351 |