WEKO3
アイテム
Culturally informed oral participation and corrective feedback practices for Japanese EFL students : Research perspectives
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/1309
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/130994e4b91b-4683-44c5-8e91-871d0fd7b7e0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-07-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Culturally informed oral participation and corrective feedback practices for Japanese EFL students : Research perspectives | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Hanson-Lynn, Sara
× Hanson-Lynn, Sara |
|||||
書誌情報 |
金城学院大学論集. 人文科学編 en : Treatises and Studies by the Facalty of Kinjo Gakuin University. Studies in Humanities 巻 18, 号 2, p. 225-235, 発行日 2022-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 金城学院大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18800351 |