WEKO3
アイテム
特別の教科道徳授業でめざす,学びに向かう力,主体的,対話的な深い学び,多面的・多角的思考を育成する授業づくりの在り方について
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/1174
https://kinjo.repo.nii.ac.jp/records/11748dbf15e1-d7f4-49fc-ae32-d7652223f7ed
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-12-24 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 特別の教科道徳授業でめざす,学びに向かう力,主体的,対話的な深い学び,多面的・多角的思考を育成する授業づくりの在り方について | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Aiming at a special morality class( 道徳), this research paper investigates a class that attempts to incorporate the power of learning, proactive and interactive deep learning, and how to create a class that fosters multifaceted thinking. | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者別名 |
MORIKAMI, Kazumi
× MORIKAMI, Kazumi |
|||||
著者 |
森上, 一美
× 森上, 一美 |
|||||
書誌情報 |
金城学院大学論集. 人文科学編 en : Treatises and Studies by the Facalty of Kinjo Gakuin University. Studies in Humanities 巻 17, 号 1, p. 143-158, 発行日 2020-09-30 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 金城学院大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18800351 |